Tuesday, May 09, 2006

Ένας Πρόεδρος

''Δεν έχω υποσχεθεί ότι δεν θα εμπλακώ. Υπενθυμίζω τι είχα πει: Πιστεύω έχω αρκετό κριτήριο για να διαχωρίζω τις δύο ιδιότητες και εγώ ανέμενα από όλους, σίγουρα εσείς οι δημοσιογράφοι το ξέρετε, να πείτε ότι όλη αυτή την περίοδο έχω κρατηθεί μακριά από την προεκλογική εκστρατεία. Δεν αναγνωρίζω δικαίωμα σε κανένα να μου δίνει διδάγματα για τη συμπεριφορά μου όσον αφορά αυτά τα θέματα'', πρόσθεσε. Σε παρατήρηση ότι υπήρξε επίκριση ότι με την αναφορά του περί ανάγκης υποστήριξης των δυνάμεων του "όχι" διχάζει τον κόσμο και ότι επαναφέρει το σχέδιο Ανάν, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε πως δεν ήθελε να προσδώσει κύρος σε τέτοιες δηλώσεις με το να απαντήσει.”

Μα φυσικά, η εμπλοκή του προέδρου της Δημοκρατίας σε προεκλογική εκστρατεία για τις βουλευτικές, μόνο στην δημοκρατία της Μπανανίας θα μπορούσε να θεωρηθεί υπόσχεση και όχι συνταγματική υποχρέωση που απορρέει από την αρχή διάκρισης των τριών εξουσιών! Έτσι λοιπόν, από τώρα και στο εξής, θα καταργήσουμε τους νόμους, το Σύνταγμα, τα Δικαστήρια, και θα τα αντικαταστήσουμε, κύριοι, με υποσχέσεις. Διαφορετικά, δεν προχωρούμε μπροστά ποτέ σαν κράτος. Και να που ο πρόεδρος κάνει και κάπου λάθος. Δεν είναι οι απαντήσεις του που θα προσδώσουν κύρος στις δηλώσεις, αντιθέτως είναι η ερώτηση προς τον πρόεδρο που προσδίδει κύρος σε τέτοιες γελοιότητες. Όπως έγινε στο παρελθόν με τις δηλώσεις περί Ναιναίκων, περί χρηματοδοτήσεων και τα υπόλοιπα υποκοσμικά. Κατά τα άλλα η Μπανανία Χώρα σπεύδει ολοταχώς και ευρωπαϊκά προς τα εμπρός με τον πρόεδρο που οπωσδήποτε της αξίζει ...

No comments: